fredag 7 mars 2014

Nått måste bort......

Jag älskar allt vad pyssel och hantverk heter och har gjort det ganska länge nu. Jag har dessutom mkt lätt för att bli uttråkad vilket gör att jag är något av en periodare, jag börjar med ett hantverk/pyssel och samlar på nig ALLT jag behöver för detta, lessnar och börjar med något annat och samlar på mig ALLT jag behöver för detta osv........Jag har nu inte bara en stasch jag har många och tillsammans börjar vi nu växa ur lägenheten och jag har börjat inse att något måste bort :-( men vad? Vill ju inte göra mig av med något..... efter mkt om och men har jag kommit fram till att jag inte kan skiljas från någon av mina terapier så det får bli mitt lager sedan jag sålde tupperware som får gå. Senaste veckan har jag när jag inte pysslat och stickat för glatta livet roat mig med att tömma mina gömmor med tupperware, gått igenom ALLT och sorterat ut det jag vill spara för mig själv tex till eventuella framtida barn. Sedan har jag fotat och dokumenterat allt jag ska försöka sälja och listan har blivit ganska lång.

Nu funderar jag bara på hur jag ska sälja allt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar